En snabbupdate

– Dömde match som assisterande i Åtvidaberg i tisdags, laget kom med fem allsvenska spelare. Det blev tempo och inget annat!
– Lång jobbdag igår, ända till fyra och när jag kom hem blev det en tupplur innan det var dags för provmatch i femman. Den blev godkänd!
– Idag har jag varit som en trasa, kom hem sent igår och kunde inte sova så det var ganska jobbigt att jobba men det gick bra ändå. När jag kom hem blev det sängläge så nu känner jag mig som människa igen.