Söndag och vårtecken

 Jag var så trött på jobbet i dag så på rasten pallrade jag mig ut för att andas frisk luft. Det var så skönt. När solen kikade fram var det riktigt varmt och det blev nästan för varmt med fleecejackan på. Jag satt och lyssnade på musik och när jag fick se tussilago blev jag så där prillig. Tussilago är verkligen vår för mig och jag längtar tills vitsipporna kommer. 
Ikväll har jag dömt match med två andra domare. Det gick helt okej.

Himlen var så otroligt vacker när jag åkte hem. Jag älskar verkligen hur kvällarna blir ljusare och ljusare och att vi fortfarande har det bästa framför oss.