29 augusti

Vilken dag jag haft!  En bergochdalbana känslomässigt men det är det som man växer av. Det är verkligen personligt utvecklande. Jag tänker att jag stolpar upp inlägget i punkter:
– Presentation för H. Det kändes så bra och under presentationen med henne kände jag ännu mer hur mycket jag verkligen vill det här! Det är verkligen min grej
– Planering av visningar, pilatesklasser och lite annat smått och gott.
– Utbildning. Jag har hört den här utbildningen som vi gick ikväll ett par gånger nu men det går inte att prata om det för mycket. Repetera, Repetera och så lite mer repetera.
– Kladdkakan jag testade att baka (se inlägget nedan) blev helt suveränt god. Man måste våga prova.