Spakväll med Caroline

Idag så slutade jag jobbet klockan tre och skyndade mig hem. Jag for runt som en virvelvind då en spakväll var inplanerad med Caroline. Jag har varit virrigare än virrigast den här veckan så jag glömde bort den lilla detaljen att vi skulle vara hos värdinnan runt en timme innan för att hinna förbereda allt. 
Det blev en väldigt trevlig kväll och en skön avkoppling för både mig och gästerna. Tänk att man kan ha ett jobb som inte känns som jobb! Ansiktsbehandling, handinpackning och prat om aloe vera stod på schemat. Supertrevligt, verkligen. 🙂