Den där bollen…

I gårdagens bollutmaning var det sidoplanka på boll som gällde. Det mina vänner är svårt. Jag vågar inte lägga ut på instagram men det här är min blogg och här tycker jag att det är viktigt att visa både det jag är bra på och det som behöver mycket träning. Som övningar på bollen. Jag har egentligen bara kört planka på boll ett tag och två program med boll så det är ett område som behöver mycket träning.
Mitt bästa försök. Hur lång tid tror ni det tog innan jag tappade balansen? Ungefär 2 sekunder. Det är tur att jag inte ska gå steget för boll nu utan att det är ett tag fram. Men bollen ska bli min bästa vän!