En ny dröm

Förut var det vård och då framförallt palliativ vård jag brann för. Men jag har fått en ny dröm. Jag drömmer om min egna pilatesstudio där jag kan peppa och hjälpa andra till ett bättre liv och bättre hälsa. Dit ska jag nå och första steget är kursen i mars. Tror ni jag längtar till kursen? Det ska bli så kul, lite läskigt också för jag funderar över hur mycket längre de andra kursdeltagarna tränat, jag har ju ”bara” ett knappt års regelbundet tränande bakom mig. Men mitt brinnande intresse räknar jag med tar mig långt. Inget är omöjligt!