Ett bra pass

Caroline kom hit en sväng efter lunch för att låta mig öva på mitt pilatesprogram. Det var så snällt av henne fast hon egentligen hade annat för sig. Det blev ett riktigt bra program som verkligen gav muskelbränna på rätt ställen. Ja inte för mig eftersom att jag hade fokus på att Caroline och Rickard gjorde rätt så jag stod mest vid sidan av.  (Sorry för bilden, det var den bästa bilden.)
Imorgon ska ni få följa med bloggen till Oslo. Det blir en tripp för att träna pilates och träffa Lise. Men vi ska såklart även passa på utforska staden med.
Samuel sa något så beskrivande när vi satt bilen. Jag pratade om hur kär jag är i pilates som träningsform och Samuel sa då: ”Mamma, du är inte kär i pilates. Du är pilates och pilates är du”. Det tyckte jag var så smart och klokt beskrivet.