Pilates på Icon Skoyen

När Lise först frågade om jag ville hålla ett pass så kände jag bara hjälp, kan jag, vågar jag. Har jag tillräckligt med kött på benen? Men jag kunde inte säga nej till en sådan chans så jag tackade ja. Jag har varit så nervös, nervös och haft svårt att sova. Jag har pluggat detaljer och verkligen tränat in uppbyggnad och faser för att kunna göra mitt pass ikväll så bra som möjligt. Jag har repeterat i mitt matworkhäfte för att vara så säker som möjligt.
När musiken kom igång kändes det som att all nervositet bara rann av mig. Jag hittade ett fokus, ett lugn och ett sätt att bara vara här och nu. Mina övningar satt som ett smäck. Det här är det jag brinner för och vill jobba med!