Torsdag

Idag hade jag en riktig långkörare på jobbet, slutade klockan fyra och direkt efteråt så möttes jag och Rickard  upp på stan för att storhandla mat och fixa födelsedagspresent till pappa som fyllt år. När jag kom ställde jag mig och städade kylen så det var fräscht innan jag la in allt det nya. Ida var så rolig, jag hade lyft ur en av skivorna i kylen och så frågar Ida vad det var. Svaret jag fick av henne när hon fått reda på vad det var för något var ”är du säker på det”. Eh, ja, haha. Lite senare frågade jag Ida vad hon ville ha till kvällsmat och då svarar hon ”ett glas mjölk och kalsonger” Haha, roliga lilla flickebarn. Samuel önskade amerikanska pannkakor så det fick det bli. Medan de gräddades så påskfixade jag lite i köke. Anton Berg´s ägg med lakritssmak får bli dekoration och så köpte jag lite ris där några ägg hängts upp. Skulle vilja ha någon liten gullig kyckling med.