Första advent

Jag har visst inte uppdaterat sen i torsdags… Första ljuset i adentsljusstaken är tänt. Jag brukar alltid göra en ny till varje år men i år var jag inte sugen. Jag är väldigt nöjd med den jag har nu med fejksnö, kottar och guldiga ljushållare.
Jag tänkte ni skulle få en snabb update om vad som hänt sedan sist.I fredags var Caroline här. Vi tränade ett pass pilates och så skulle vi jobba. Kanske inte den mest effektiva arbetsdagen då Ida var hemma och Caroline hade sin son Devin med sig. Men lite blev gjort iallafall. Lagom till jag skulle iväg och jobba så lekte Ida och Devin som bäst. Kul att de hittade varandra.
Igår var det fullt upp hela dagen. Vi åkte tidigt till stan allesammans och åt lunch på Chili, shoppade lite julklappar och doppresent till lilla Ronja som döptes igår. Efter dopet storhandlade vi och när vi kom hem ställde jag mig på löpbandet. Det var en sån där dag när jag verkligen hatar att springa och inte kan förstå hur jag gör det. Jag tänkte springa tio minuter och det fick vara bra. Men det slutade med fem kilometer på under trettio och så avslutade jag passet med benstyrka och stretch.
idag jobbade jag till tre. Det är mycket på jobbet nu. Det finns liksom aldrig något bra mellanting. Antingen så är det coollugnt eller så är det kaos. Jag är inte van vid att det är mycket att göra eftersom det varit så lugnt ett tag men jag kommer snabbt in i det. 
Direkt efter jobbet åkte jag till Ikano och mötte upp Caroline för att handla till våra spakvällar som vi kommer ha. Imorgon är det dags igen och det ska bli så kul!