Ett gäng dåliga sidor

Den här listan har jag lånat från Heidi. Flera olika listor på samma tema cirkulerar runt i bloggvärlden. Det vore kul om ni också vill göra den.
Min äckligaste mat
Jag äter i princip allt men blodpudding och strömming (strömming är för mig kattmat) går verkligen inte.
Hatväder
När det regnar och samtidigt blåser. Luften blir så rå. Föredrar minusgrader, då är det mer ”krispigt” i luften och lättare att andas.
Då tappar jag humöret helt
Vägsniglar, de som ligger långt under hastighet fast det inte är motiverat. Inte motiverat för mig är på en rak landsväg, det är torrt och ingen risk för halka. Likaså de som tränger sig i trafiken och inte visar hänsyn.
Sämsta musiken
Opera, ja och så riktigt hård rockmusik där det mest är slammer och skrik.
Värsta tiden på dygnet
Eftermiddagen, mellan tre och fyra. Då är jag så seg och allt känns jobbigt. Sen piggnar jag till vid fem/sex och är piggelin. Tills vi sätter på en film vill säga. Då somnar jag som en sten i Rickards knä….
Mitt sämsta humör
När det händer för mycket på en gång och jag inte hänger med i huvudet. Då blir jag väldigt irriterad och kan fräsa i från.
Sämsta grejen jag äger, har ägt.
Det måste vara ett bilköp. Vi letade efter en sjusitsig bil och hittade en röd dodge. Det som vi inte tänkte på var att det var en amerikansk bil och mätarställningen visades i miles. Men vi tänkte inte på det. Det kom vi på när vi haft bilen ett tag och milen inte stämde när vi åkte till vissa ställen. Sen kraschade växellådan. Vi slängde ut x antal tusenlappar på en bil som inte ens var värd hälften. Det blev en dyr läxa.
Värsta personlighetsdraget                                                                                                                 
Det jag stör mig på mest vad gäller andra är personer som alltid ska ha rätt oavsett vad. Om jag så visar på fakta så ska de ändå ha rätt. Det är något som jag retar ihjäl mig på.