Inte ens ett kilo smink…

… kan dölja hur jag känner mig idag. Förra veckan hade barnen feber och halsont och nu är det min tur, eller otur kanske jag ska skriva. Så typiskt jag som hade så mycket roligt inplanerat. Men jag är hemma från jobbet idag och imorgon så är jag säkert på benen snart igen. Hoppas att ni är friska och mår bra!