I plurret

Vi gick till badet på förmiddagen. Tyckte det var bäst att passa på medan det ändå är ganska varmt. Igår var vinden så isande så det är skönt med lite värme idag igen. Jag är inte redo för höst än. Både jag och Rickard badade och Samuel tyckte att jag skulle göra både framåtvolt och bakåtvolt. I vattnet funkar det, på land inte så mycket… Nu ska jag och Ida sitta ute en stund och spela prinsessmemory.