30 kilometer på fyra dagar

Det är bara torsdag och jag har redan sprungit veckans alla löppass. I måndags joggade jag en femma i lugnt tempo, i tisdags sprang jag långa intervaller med Sofia, igår blev det korta och så idag distanspass: en mil. Det blev så den här veckan för i helgen ska vi döma fotboll igen. Det är en cup, samma cup som vi dömde i höstas men andra åldersklasser. Det ska bli kul att komma igång igen men det kommer verkligen kännas ringrostigt, hehe.
Återhämtning efter passet: en tallrik med potatis, morötter, vitkål, purjolök, vitlök, paprika och så halloumi. Efter bilden togs slängde jag på några skivor förkokta rödbetor som jag värmde lite i stekpannan.