Tack

Jag har fått så många intressanta och tänkvärda kommentarer på mitt inlägg igår. Jag blir glad över att du engagerar dig och tar dig tiden att skriva ner dina tankar. Först var jag rädd att jag skulle få en massa negativa kommentarer. Med negativa kommentarer menar jag inte att du inte håller med utan riktigt elaka kommentarer. Det är alltid en risk jag som bloggare tar när jag klickar på publicera. Klimatet i sociala medier kan verkligen vara brutalt så det är skönt att kunna diskutera saker utan påhopp.