Jag är hemma och är sjuk (Samuel är också sjuk, han hade 40graders feber igårkväll) och tänkte bara dela med mig av ett gäng tankar som tänktes under tiden jag plugggade igår. Vissa dagar är det nästan omöjligt med fokus…. (PS: bilden är från mitt pilatespass från häromdagen, tränar inte idag när jag är sjuk, om någon undrar alltså. 🙂 )
– Varför skulle jag ta bort vinterpälsen på benen för? Hujedamig vad det kliar.
– Ska jag springa intervaller i snön eller på löpbandet? ( Det blev på löpbandet)
– Jag är hungrig, finns det något extra gott att äta?
– Undrar om min huvudvärk beror på alldeles för mycket tedrickande?
– Måste komma ihåg att gå igenom swimming, double leg kick och single leg kick med Linnea, och alla Masterövningar, och…..
– Ska jag ta en Nick´s kexbar kanske?
– Nästa vecka börjar min klass på gymmet. Måste planera och förbereda för det också.
– Tänk att jag var på väg att ge upp redan när jag började min pilatesutbildning. Det var tur att jag inte gjorde det för det känns verkligen att jag börjar ha koll på läget.
– Undrar vad den kvinnliga huvudrollsinnehavaren i filmen ”Room” heter?
Relaterade