En förmiddag vid sjön

Igår åkte jag och Rickard till Tinnerö och Rosenkällasjön. Här där jag bor var det strålande sol så ville åka dit och fota vinterbilder och njuta av den vackra naturen. Dock så sken solen bara här men vad gjorde det. Det var så mysigt att vara där tillsammans och prata och promenera lite.
Det var så annorlunda att vara här och se samma platser från en annan vinkel. Rosenkällasjön är inte direkt en badsjö, utan det är en fågelsjö så man hoppar inte direkt i här och badar. När jag är här brukar jag alltid vara uppe på berget. Men inte idag. Idag var jag ute på isen istället. Skulle gärna ta med barnen hit och ha en härlig picnic.
Såklart vi inte kan undvika att göra en parplanka.
Och jag har aldrig gjort en teaser ute på is så det var jag tvunget att göra igår. 🙂