Recept: grön smoothie

Idag har jag en heldag på jobbet så det här inlägget är tidsinställt. Det var någon i kommentarerna som ville ha recept på en grön smoothie. Så idag passar det perfekt att lägga ut ett recept på smoothien som jag gjorde till frukost imorse.
Du behöver:
1 banan
Frusen mango
Frusen ananas
Spenat
Kokosmjölk (efter tips från Sandi)
Mandelmjölk
Häll i så mycket som du vill ha av allt och mixa. Tillätt mer vätska om det går trögt. Den laddning jag gjorde räckte både till frukost och mellanmålet på jobbet. Drick och njut!