Nyårsdagen

Jag fick en fin nyårsgrupp idag av Rickard! Blev så glad och den gör sig så bra på vardagsrumsbordet.
Då är det 2019 och första dagen är snart till ända. Jag hade bestämt med RIckard att han skulle ringa och väcka mig imorse och det var tur det för jag hade garanterat försovit mig. Fyra timmars sömn blev det och det är alldeles för lite. Var som en zombie när jag klev upp ur sängen. En NOCCO skumtomte fick jag i mig så då blev jag pigg.
Det var mycket att göra på jobbet idag, först vid tjugo över elva kunde vi sätta oss en stund och det är sent med tanka på att vi annars sätter oss en stund vid tio.
Jag var så trött och passade på att vila på Marcus soffa innan maten är klar.
Direkt efter jobbet blev jag hämtad av Rickard och barnen och vi åkte hem till min bror för nyårsdagsmiddag. Vi fick även träffa I, en go tjej som jag gillade direkt. Så varm, go och härlig. Henne vill jag träffa snart igen!
Trendig i rosa och vinrött. Fast det var inte meningen. Åkte till jobbet i träningskläder och finkläderna i väskan. Men trött som jag var så glömde jag lite smått och gott.
Jag och Rickard har tagit en promenad och jag har nu sjunkit ner i soffan. Ska ta mig något att äta men annars kommer jag inte flytta mig härifrån. Är så trött!