Vilken kick!

Jag tänkte inte springa idag. Motivationen fanns inte, sovit sisådär fyra timmar och promenerat 6 kilometer totalt till och från jobbet. Men när vi var hos barnens farfar i söndags så pratades det om att springa idag. Marcus, farfar och N brukar ses varje onsdag och springa 7,5 kilometer. Så idag hängde jag, Rickard och Alexander med för att springa. Och vilken kick jag fick, även att vi springer ensamma och i våra respektive tempo så känns det ändå som att springa tillsammans. Det var så kul att dra till skogs en sväng. Snabbaste utomhusfemma blev det dessutom på över ett år. Nöjd tjej!