Ett morgoninlägg

Godmorgon! Idag är jag verkligen uppe tidigt. Är helt chockad över att jag faktiskt kom upp när klockan ringde. Det blev alldeles för sent igår kväll för mig och sen när jag väl kom i säng hade jag svårt att somna. Fast det varit en lugn kväll. Jag hade ett gäng bloggar kvar att kommentera och kände jag behövde göra det. Idag hinner jag inte. Kommer nog faktiskt att sluta dela min blogg i FB-gruppen de dagar som jag jobbar kväll och morgon dagen efter. Mina tidsinställda inlägg kommer jag nog lägga på kvällen istället.  Men vi får se hur det blir. 🙂 
Jag jobbar till halv fyra idag. Jag tänkte faktiskt ta tidiga tåget idag och då promenera längs med bäcken. Det var så vårigt och härligt fast jag hade vinterjacka och vinden var isande kall igår när jag gick där. 
 Jag har förberett både frukost och lunch för dagen, tänkte faktiskt att jag äter när jag kommer fram. Nu håller jag på och försöker ladda på mitt resekort men jag tror att mitt kort är inaktuellt. Får lösa det på resecentrum i eftermiddag istället. Önskar dig en härlig dag!