Typ ett foto i timmen

Jag hade tänkt att ta det lugnt idag. Men ändå har jag gjort en hel del. Jag och Rickard har tagit en kvällspromenad och jag tänkte bara skriva färdigt inlägget och publicera så ska vi hugga in på glass och jordgubbar. Houseboxen är införskaffad så vi ska börja se de första avsnitten. Får se hur många avsnitt det blir.
Idag har jag:
– tvättat en hel massa kläder och hängt tvätt (är det inte sommar att kunna hänga tvätten ute)
– pratat en bra stund med M och Rickard om allt möjligt.
– testat min nya jumpsuit som jag kommer i med lite akrobatik. Varför sätter de inte i dragkedja i såna kläder?
– jag har börjat skriva ett inlägg om Gotland och hur coronaanpassat det var.
– jag har fortsatt läsa på Emelie Schepps första bok om åklagaren Jana.
 
– hoppat studsmatta. Jag var ju tvungen att kolla att den är säker att använda för barnen. 😜
– röjt i garderoben och plockat bort allt som är för litet. Typ alla korta shorts och jeans som inte passar längre. Varför sparar man på sådant egentligen?
– noterat att min fläder blivit väldigt stor. 
– ätit grillat till kvällsmat. Alltså Rydbergs kalla bearnaisesås. Så galet god ju, hade jag inte haft självbehärskning så hade jag ätit direkt ur flaskan. Nästan iallafall.
Jag har också gjort ett försök till att bygga upp en gotlandsbåt av lego med Alexander och Ida och nervsammanbrottet var nästan ett faktum. Så svårt! Varje gång som vi åkt färjan över så har vi funderat över om den ska följa med hem eller inte. Den här resan köptes båten och beskrivningen var inte så lätt att fatta. Har du någon gång köpt möbel på Jysk? De instruktionerna är som plockepinn…..