Fastnade vi mitt i ovädret nåntro?

Jahopp, det var den helgen det. Jag och Rickard gick ut på en kvällspromenad ikväll. Jag trodde helt seriöst att vi skulle fastna mitt i ovädret men det drog bort. Det var så skönt ute och vinden hade mojnat. Den här helgen har jag verkligen blivit bombad med måbra-hormoner. Känner mig bara så glad och sprallig! Nu går filmen Micke och Veronika på tv så ska väl försöka fokusera på filmen innan det är dags att sova. Det här inlägget har tagit en stund att skriva eftersom jag bara skrattar åt filmen hela tiden.