Godmorgon! Jag är uppe med tuppen, såklart eftersom jag snart ska iväg till jobbet. Det blir tåg som vanligt och promenad till jobbet från station. Jag har sagt till Rickard att han inte får hämta mig efter jobbet. Behöver vardagsmotionen eftersom jag inte tänkte träna ikväll. Om några deltagare anmält sig på corefusion blir det såklart det men annars ingenting. Eller lite rörlighet kanske. Äsch vad rörigt det här blev. Vi får se helt enkelt vad det blir. Önskar dig en fantastisk dag!
Mm, lätt godaste smoothien, nocco limon blandat med yoghurt, banan, mango och ananas. Det som blev kvar sparade jag till idag. Mm, gärna mer tack!
Alltså jag känner mig så glad och tacksam över den här helgen som har gått. Känner mig helt klart pepp på en ny vecka. Veckan som kommer rymmer tre jobbpass och därefter är jag ledig i fyra dagar. Eller fredag är jag inte ledig men jag behöver inte åka iväg. Det är dags för träff med skolan igen och då ska vi fortsätta prata om motiverande samtal. Igår lyssnade jag igenom mitt samtal, skrev ner det och skrev några reflektioner. Behöver dock skriva några rader till känner jag.
Idag måndag är jag tacksam över:
– härliga träningspass med Rickard.
– alla härliga endorfiner som flödar i kroppen.
– kompishäng i fredags med grillad mat och därefter Mr Bean, jordgubbar och god dricka. Det blev en sen kväll.
– att få döma fotboll igen.
Relaterade