Hemmaträning när den är som bäst!

Idag blev det helgens tredje träningspass, i fredags styrka och kondition i skogen med Rickard och J, igår dömde jag match, pojkar 15 och idag körde jag och Rickard hårt i vardagsrummet. Det blev först en serie med tre övningar, 40 sekunder hårt jobb och 40 sekunder vila. Vi körde fyra set av de här övningarna. Efter så körde vi släplöpning i vardagsrummet, tufft att hålla fast Rickard när han ska springa iväg, hehe. Men det är bra träning. Därefter blev det löpbandet: 4*30 sekunder i olika farter och lutningar. Rickard körde först med mig och därefter var det min tur att bestämma vilken fart och hastighet Rickard skulle springa i. Det låter kanske inte så märkvärdigt men det är ett superbra pass! Det blir liksom lite vad man gör det till. Det g’äller att inte mesa!
Musiken i lurarna fick bli min spellista som jag skapada i somras och glömt bort. Den är extremt motiverande tycker jag! Följ den vettja!