Idag fyller jag år!

Här har jag blivit ompysslad av familjen på morgonen. Samuel bakade scones till mig, jag fick öppna några paket och så åt vi frukost tillsammans. Det är inte alltför ofta som vi gör det med tanke på både mina och Rickards oregelbundna tider. Jag fick träningstights, nya hörlurar och så en väldans fin blekrosa spetsklänning. Av  barnen fick jag en liten ängel som lyser och så ljus. Perfekt den här årstiden då jag gillar att tända ljus. Igår kom Rickard hem med ett väldigt fint ljusfat med en blomma också. 
Vi har funderat fram och tillbaka kring firande av Idas födelsedag. Så vi bestämde att vi delar upp det. Igår åkte vi hem till mina föräldrar. Ida hade önskat Donken så vi köpte med ett gäng hamburgare och mamma stod för tårta och läsk. Samt pommes då till hamburgarna. Väldigt smidigt faktiskt. Jag tog med mina nybakta kakor också som var väldigt uppskattade. 
Vi var röda båda två. Men det var inte planerat fast det ser ut som det. . Jag ville hemskt gärna ha min röda byxdress och Rickard passar bra i rött. Ikväll kommer Marcus, Bea och Kevin hit. Antar de tar med sin lille Nemo med. Jag ska bjuda på högrev. Fast jag har ingen aning om jag ens kan laga till det bra. Men jag chansar, haha. Den behöver lång tid i ugnen, behöver börja redan vid tio. Men sen gör den ju sig själv i ugnen.