Att få sol på nosen och lufta cykeln

Bara vader, ingen mössa och inga vantar. Så härligt. Idag beslöt jag mig för att ta cykeln till jobbet. Det var verkligen perfekt väder och jag fick sol på nosen. Kroppen fick en möjlighet att ta upp d-vitamin och det är så välbehövligt. Jag känner mig nu pigg och redo för att jobba mina fyra helgpass. Jag måste säga att det har varit en perfekt start på helgen.