Det är inte sommar längre….

Dagens på vägen till matchen-väder……. 
Det blir mer och mer ett faktum att hösten är här för att stanna. Det är ingen värme i luften och höststormarna har redan börjat. Matcherna tidigareläggs för att hinna spelas klart innan det blir mörkt. Inte nog med att det sommaren fick ett abrupt slut, om fyra månader är det jul. Tycker det var nyss ju…. Fast det snart är ett år sedan.
Ikväll
Ikväll dömde jag och Rickard fotboll tillsammans med J. Så kul ju att få assistera Rickard igen i en seriematch. Det har vi inte gjort sedan förra året någon gång. Det var verkligen på tiden känner jag, vi är så trygga med varandra och då blir det så otroligt bra samarbete. Något som fotbollen lärt mig är det här att kunna samarbeta med alla, även de som det kanske inte ”klickar” med. På plan måste samarbetet bara fungera oavsett vad man har för personliga känslor.
Efter matchen stannade vi på McDonalds, smidigt sätt att fylla på energilagret efter matchen. Jag hade stora cravings efter godis så det fick bli ett stopp på Maxi med. Nu, sommaren med släkten. Vi har redan streamat serien ett varv och är nu på varv två. Helt klart bästa svenska serien!