Samuel 18 år

Idag är ingen vanlig dag, tvärtom väldigt ovanlig. Vår förstfödda fyller 18 år. Känns helt galet, att jag är mamma till en 18-årig grabb. Det var ju nyss han föddes och jag är inte en dag äldre än 25 ju. Samuel har fått presenter på sängen: ett par Nikeskor och en träningsoverall i samma märke. När familjen kommer hit senare så kommer han få ett större paket som vi alla är med på. Samuel har beställt smörgåstårta till lunch och så pannacotta till efterrätt. Pannacottan kokte jag tidigt imorse och så blåste jag upp ballonger. Visst blir man inte för gammal för ballonger. Det tycker inte jag iallafall. Gjorde som ballonggirlanger som jag satt upp i hallen. Tycker det blev fint. På tv:n går ensam hemma två och jag ska försöka få till ett litet träningspass och sedan plocka iordning det sista. Har lite idétorka vad gäller träningen. Känner verkligen inte för att springa så funderar på något HIIT-pass från youtube. Då får jag garanterat både flås och styrka.