Återkoppling?

Det var en smula kylslaget när jag kom hem från jobbet imorse. Termometern visade hela nio minusgrader. Kommer det komma någon snö också nåntro? Nu är det inte riktigt lika kallt längre men fortfarande minusgrader. Vet ett barn här hemma som skulle bli hellycklig om det kom lite snö igen. När jag kom hem från jobbet hade jag så fruktansvärt ont i min ländrygg. Smärtan kom som i intervaller oxh var av huggande karaktär. När det händer känns det som att benen ska vika sig. Jag har inte fått någon återkoppling av vårdcentralen efter mitt besök i höstas så jag måste ringa hur som helst. Tog ett par värktabletter och sedan sov jag så bra. Tänkte ta en stund i blogglandia och därefter ska jag fortsätta försöka fatta det jag läser kring critical illness (mitt examensarbete).

8 svar på ”Återkoppling?

  1. Om man ska tro msn-väderappen så ska man vara beredd på snö både imorgon och på torsdag. Bäst att INTE kolla vädret alltså;-) Och appen säger också att tre minusgrader är en väldigt gångbar temperatur under hela den här veckan;-)
    Eländigt med ryggen. Bra dock att värktabletter verkar hjälpa. Men visst ska du ringa och höra vad dom har hittat, eller förhoppningsvis inte hittat…

  2. Såg att det skulle bli vinter hemma vid igen.
    Låter inte bra att du har så ont i din rygg. Bäst att kolla upp med din vårdcentral vart ditt ärende har hamnat.
    Carin

    1. Ja, det är jobbigt och jag vet vad jag borde göra på flera olika sätt. vet inte varför det är så svårt att göra det som jag behöver.

Kommentarer är stängda.