Det var en smula kylslaget när jag kom hem från jobbet imorse. Termometern visade hela nio minusgrader. Kommer det komma någon snö också nåntro? Nu är det inte riktigt lika kallt längre men fortfarande minusgrader. Vet ett barn här hemma som skulle bli hellycklig om det kom lite snö igen. När jag kom hem från jobbet hade jag så fruktansvärt ont i min ländrygg. Smärtan kom som i intervaller oxh var av huggande karaktär. När det händer känns det som att benen ska vika sig. Jag har inte fått någon återkoppling av vårdcentralen efter mitt besök i höstas så jag måste ringa hur som helst. Tog ett par värktabletter och sedan sov jag så bra. Tänkte ta en stund i blogglandia och därefter ska jag fortsätta försöka fatta det jag läser kring critical illness (mitt examensarbete).
Min blogg startades i mars 2007 som en vardagsblogg med mycket fokus på mode. För några år sedan började jag fokusera på träning och hälsa ur olika perspektiv. Min stora passion är pilates och min dröm är att ha en egen pilatesstudio. Jag har också drömt om att plugga till sjuksköterska men har utbildat mig till specialistundersköterska inom palliativ vård/avancerad omvårdnad och specialistundersköterska i akutsjukvård och intensivvård.
Häng med mig här på bloggen genom högt och lågt! Just nu är det mycket fokus på ren omvärldsspaning. Vad händer i vår värld egentligen och vad vill våra politiker? Du kan även följa mig på instagram: @hannafialotta och på Facebook: Hannas Pilates VÄLKOMMEN TILL MIG!
Visa alla inlägg av Hannas krypin
8 svar på ”Återkoppling?”
Låter inte bra det där med ryggen! Hoppas du får ngn hjälp där med det snaraste!
Laddar in …
Det hoppas jag med!
Laddar in …
Om man ska tro msn-väderappen så ska man vara beredd på snö både imorgon och på torsdag. Bäst att INTE kolla vädret alltså;-) Och appen säger också att tre minusgrader är en väldigt gångbar temperatur under hela den här veckan;-)
Eländigt med ryggen. Bra dock att värktabletter verkar hjälpa. Men visst ska du ringa och höra vad dom har hittat, eller förhoppningsvis inte hittat…
Laddar in …
Igår snöade det men idag har snön hållt sig undan. Men det har varit riktigt kallt.
Laddar in …
Såg att det skulle bli vinter hemma vid igen.
Låter inte bra att du har så ont i din rygg. Bäst att kolla upp med din vårdcentral vart ditt ärende har hamnat.
Carin
Laddar in …
Ja det är verkligen vinter. Ja, jag ska ringa vårdcentralen och se hur de tänker. Om de har någon plan över huvudet taget.
Laddar in …
Jobbigt med ryggen,, hoppas att det går över snart och/ eller att du får en förklaring till det. Här snöar det☺️
Laddar in …
Ja, det är jobbigt och jag vet vad jag borde göra på flera olika sätt. vet inte varför det är så svårt att göra det som jag behöver.
Laddar in …
Kommentarer är stängda.
Upptäck mer från HANNAS KRYPIN
Prenumerera nu för att fortsätta läsa och få tillgång till hela arkivet.
Låter inte bra det där med ryggen! Hoppas du får ngn hjälp där med det snaraste!
Det hoppas jag med!
Om man ska tro msn-väderappen så ska man vara beredd på snö både imorgon och på torsdag. Bäst att INTE kolla vädret alltså;-) Och appen säger också att tre minusgrader är en väldigt gångbar temperatur under hela den här veckan;-)
Eländigt med ryggen. Bra dock att värktabletter verkar hjälpa. Men visst ska du ringa och höra vad dom har hittat, eller förhoppningsvis inte hittat…
Igår snöade det men idag har snön hållt sig undan. Men det har varit riktigt kallt.
Såg att det skulle bli vinter hemma vid igen.
Låter inte bra att du har så ont i din rygg. Bäst att kolla upp med din vårdcentral vart ditt ärende har hamnat.
Carin
Ja det är verkligen vinter. Ja, jag ska ringa vårdcentralen och se hur de tänker. Om de har någon plan över huvudet taget.
Jobbigt med ryggen,, hoppas att det går över snart och/ eller att du får en förklaring till det. Här snöar det☺️
Ja, det är jobbigt och jag vet vad jag borde göra på flera olika sätt. vet inte varför det är så svårt att göra det som jag behöver.