En sammanfattning av min lördag

  • Njutit av solen och fått en aning färg på benen.
  • Dömt herrar division 6 i solen. Det var en tuff drabbning.
  • Kollat på en fotbollsmatch där Rickard och J assisterade en domare. Det var hett där på läktaren och det kändes som en riktig högsommardag.
  • J följde med hem till oss.
  • Vi åt årets första grillmiddag.

2 svar på ”En sammanfattning av min lördag

  1. Låter som en grym lördag!
    Inte riktigt så varmt här ännu, men inom kort blir det nog dags för lite grill på gården, snön är nästan borta…

Kommentarer är stängda.