Ett besök på Danbo naturreservat

Jag testade något nytt, nämligen att göra ett berättelseinlägg men så hamnade jag i radioskugga så det blev aldrig publicerat. Men däremot sparades bilderna så därför får du inlägget på detta sätt. Hoppas du gillar det!

10 svar på ”Ett besök på Danbo naturreservat

  1. Men åh det var ett finurligt sätt att sätta texten på bilderna i bloggen istället. Rosa passade verkligen bra på dej 🙂 🌸

  2. Så tråkigt att du hamnade i radioskugga så inlägget inte blev publicerat. Härliga bilder du tagit. Kan man ana att du också gillar rosa. Det kanske du vet men rosa är min favorit färg. Ni verkar ändå haft en rolig stund när ni hittade havet.

  3. Ja, det var ett litet annorlunda inlägg. Men bra! 😀👍. Tur att ni fick belöning för promenaden ditt. Såg mycket fint ut 😃. Kul att du & dottern matchade kläderna. Att kasta macka är svårt.

    Ta hand om dig och va rädd om dig❣️🤗

    1. Inlägget är lite tråkigt att läsa på datorn tycker jag men betydligt bättre när man läser från mobilen tycker jag.

  4. Åh vilken fin upplevelse ni fick!
    Du levererar väldigt fina bilder på Gotland. Jag har aldrig varit där, men det lockar väldigt mycket 🙂

Kommentarer är stängda.