Kikar in en sväng

Min blogg är fruktansvärt tråkigt just nu. Syftar inte på innehållet utan på att det inte går att ladda upp bilder. Har försökt sedan igår kväll att berätta om vår sista utflykt på Gotland för den här gången. Men det får vänta och likaså min söndagslista. Vi sitter på båten hem nu och jag får njuta av solen över vattnet och vackra Gotland.