Glad måndag!

Det är synd att klaga när det är så vackert ute som nu! Solen skiner från en klarblå himmel och jag har haft en bra dag på jobbet. Idag måndag är jag glad över:

  • Att jag har lite ont fortfarande men det har inte blivit värre efter gårdagens match.
  • Att jag kunde vara utan mitt handledsstöd i fem timmar igår utan att det gjort mer ont i dag.
  • Fin skogspromenad efter jobbet.
  • Madeleine lyfte mig i sin nya bloggutmaning. Det gjorde mig glad. Tack så mycket. Ska fundera lite och se vilka bloggare jag vill lyfta den här gången.
  • Korv med bröd till kvällsmat. Ibland är det enkla det godaste. Särskilt med ett glas iskall mjölk till.

PS: Glad måndag är Caritas hittepå. DS

5 svar på ”Glad måndag!

  1. Både glatt och vackert möte där ute i naturen. Ja vad slår ett glas iskall mjölk till ett par korvar till kvällen 🙂 Så där kan jag också göra med då kan de bli lite varierande som med och utan ketchup 😉 Härlig måndag du hade Hanna!

  2. Korv med bröd är underskattat tycker jag. Det kan vara nått oerhört gott tycker jag. Bara det är rätt slags korv med rätt tillbehör så är det så himla gott.

  3. Korv med bröd åt vi i lördags. Inte min favorit precis 😬
    Skönt att du inte fick mer ont.

  4. Det är verkligen vackert ute nu, man får njuta av varje liten sekund!! Idag var det också liite varmare ute också, jag tog en skön promenad , inget jogging-pass, för i morgon så ska jag springa vårruset, är det tänkt!
    Har du en skada på handleden? Hoppas det inte blir värre!
    Ha en fin fortsättning på veckan!

  5. Helt underbara bilder. Och idag var det till och med relativt varmt, 16,7 grader. Rekord för i år.
    Kul att dina skavanker håller sig i schack och tack och lov inte blir sämre.
    Madeleine lyfte även mig, och jag blev lika glad som du. Är dock inte så säker på att jag vill vara med i ytterligare en utmaning… Under den varme årstiden prioriterar jag faktiskt annat om man får säga så.
    En korv med bröd äter jag ytterst sällan, och om jag gör det ska det vara stark senap på toppen;-)

Kommentarer är stängda.