Jag tar en dagens, tack!

  • Sov till tolv.
  • Gick ut och kände på värmen när termometern visade på fyrtio grader. Konstaterade att det känns som att vistas i en enorm bastu. Det är inget för mig måste jag säga.
  • Spelade yatzy med Alex och Ida. Ida vann igen.
  • Har mest hängt i soffan men tog tag i mig själv och sprang intervaller på löpbandet. Omvänd psykologi fungerar onekligen väldigt bra på mig. Skulle köra ett kort och effektivt pass: 10 intervaller men det slutade med 15 till och så en minut vila mellan varje. Totalt blev det åtta kilometer.
  • Flyttade på paletterna. Tror inte de gillar 40 grader och gassande sol.
  • Rickard frostade av frysen. Det var nödvändigt eftersom frysen stått öppen, oklart hur länge men det var ett tjockt lager is i hela frysen. Det får inte plats särskilt mycket då.
  • Kvällen bestod av en promenad till affären. Ville ha lite snask till fotbollen: Tyskland-Österrike.

Ett svar på ”Jag tar en dagens, tack!

  1. Bra dag. Lite väl varmt🥵. Jag har varit ute på älven idag och bara njutit. Vi hade runt 20 grader varmt. Lagomt.
    Bra jobbat med träningen, min disciplin har försvunnit, men den brukar dyka efter ett tag😄.

Kommentarer är stängda.