Lufsat en runda

Oj vad det satt långt inne att jogga en runda idag efter fyra dagpass på jobbet. Lägg till lite för dåligt med sömn på det och en trilskande mage. Men till slut kom jag ut och joggade en runda i skogen. Rickard sprang också men i sitt tempo. Det har alltid varit tungt att springa i just det här spåret. Känner mig alltid väldigt otränad…. Nu är jag dessutom rädd för huggormar. Trots att det alltid funnits ormar i skogen. Rädslor är verkligen inte logiska….. Ikväll blir det fotboll såklart. Ska du se när Sverige möter England i semifinalen? Det är givet för mig, haha.

4 svar på ”Lufsat en runda

  1. Bra jobbat som tog dig ut. Jag är inte rädd för ormar, men jag är rädd för trilskande magar, så när jag får mina ”tänk om” så vågar jag inte lufsa mer än att jag har mitt eget hem i sikte XD Logiken alltså, haha.

    Jag såg fram till 3-0, och sedan stängde jag av, faktiskt 🙁

  2. Ibland kan det vara trögt i starten, men verkligen skönt när man gjort det.
    Fy sjutton för huggorm eller alla ormar 😱 för den delen.
    Tyvärr gick det inte så bra igår för våra tjejer.
    Carin

    1. Nej det var så tråkigt att se hur det gick. Måste vara hemskt för tjejerna när de hoppas så mycket på att få gå långt.

Kommentarer är stängda.