Oj vad det satt långt inne att jogga en runda idag efter fyra dagpass på jobbet. Lägg till lite för dåligt med sömn på det och en trilskande mage. Men till slut kom jag ut och joggade en runda i skogen. Rickard sprang också men i sitt tempo. Det har alltid varit tungt att springa i just det här spåret. Känner mig alltid väldigt otränad…. Nu är jag dessutom rädd för huggormar. Trots att det alltid funnits ormar i skogen. Rädslor är verkligen inte logiska….. Ikväll blir det fotboll såklart. Ska du se när Sverige möter England i semifinalen? Det är givet för mig, haha.
Min blogg startades i mars 2007 som en vardagsblogg med mycket fokus på mode. För några år sedan började jag fokusera på träning och hälsa ur olika perspektiv. Min stora passion är pilates och min dröm är att ha en egen pilatesstudio. Jag har också drömt om att plugga till sjuksköterska men har utbildat mig till specialistundersköterska inom palliativ vård/avancerad omvårdnad och specialistundersköterska i akutsjukvård och intensivvård.
Häng med mig här på bloggen genom högt och lågt! Just nu är det mycket fokus på ren omvärldsspaning. Vad händer i vår värld egentligen och vad vill våra politiker? Du kan även följa mig på instagram: @hannafialotta och på Facebook: Hannas Pilates VÄLKOMMEN TILL MIG!
Visa alla inlägg av Hannas krypin
4 svar på ”Lufsat en runda”
Bra jobbat som tog dig ut. Jag är inte rädd för ormar, men jag är rädd för trilskande magar, så när jag får mina ”tänk om” så vågar jag inte lufsa mer än att jag har mitt eget hem i sikte XD Logiken alltså, haha.
Jag såg fram till 3-0, och sedan stängde jag av, faktiskt 🙁
Laddar in …
Det är ju jättejobbigt när magen kör ihop sig när man är ute.
Laddar in …
Ibland kan det vara trögt i starten, men verkligen skönt när man gjort det.
Fy sjutton för huggorm eller alla ormar 😱 för den delen.
Tyvärr gick det inte så bra igår för våra tjejer.
Carin
Laddar in …
Nej det var så tråkigt att se hur det gick. Måste vara hemskt för tjejerna när de hoppas så mycket på att få gå långt.
Laddar in …
Kommentarer är stängda.
Upptäck mer från HANNAS KRYPIN
Prenumerera nu för att fortsätta läsa och få tillgång till hela arkivet.
Bra jobbat som tog dig ut. Jag är inte rädd för ormar, men jag är rädd för trilskande magar, så när jag får mina ”tänk om” så vågar jag inte lufsa mer än att jag har mitt eget hem i sikte XD Logiken alltså, haha.
Jag såg fram till 3-0, och sedan stängde jag av, faktiskt 🙁
Det är ju jättejobbigt när magen kör ihop sig när man är ute.
Ibland kan det vara trögt i starten, men verkligen skönt när man gjort det.
Fy sjutton för huggorm eller alla ormar 😱 för den delen.
Tyvärr gick det inte så bra igår för våra tjejer.
Carin
Nej det var så tråkigt att se hur det gick. Måste vara hemskt för tjejerna när de hoppas så mycket på att få gå långt.