Perspektiv

Kloka måndagstankar! Det är först när vi kan se olika perspektiv som vi kan förstå helheten 🙏 Man kan inte

Godmorgon! Går lite emot mina principer att sova när det är så fint väder ute men efter att ha jobbat natt är det ett måste såklart. Jag är helt slut faktiskt. Tog ingen nocco under natten så jag är såklart ännu tröttare än när jag har en i kroppen. Hoppas på att jag får sova ostört länge idag! Barnen ska till skolan, jag ska få i mig frukosten och därefter är det sova som gäller.

Önskar dig en riktigt härlig dag och om du har sol, passa på och njut. Det ska jag göra i eftermiddag!

6 svar på ”Perspektiv

  1. Otur du hade men jag hade inte heller åkt till akuten. Ibland är det mindre roliga minnen man får upp på faceboook. Däremot så tycker jag ibland att det är kul med att se vad man gjiorde för ett eller fler år sedan.

  2. fattar inte hur du orkade skriva ö h t efter nattjobb. Min hjärna är så mosig att jag knappt vet hur jag ska göra gröten. Haha.
    Hoppas du fått sova gott! Kör du 3-skift eller var det bara extra-pass?

    1. Jag jobbar två nätter. Har testat tre och det fungerar inte. Den tredje natten går jag runt och känner mig bakfull. Eller så som jag tänker mig att det känns att vara bakfull iallafall. Jag är yr och mår illa hela natten den tredje så jag har sagt ifrån om det.

Kommentarer är stängda.