Rivstart på alla sätt och vis….

Det är måndag igen och vilken måndag det blev. Rivstart på jobbet med mycket att göra men med bra samarbete, sådant blir jag glad av. Ute viner vindarna runt knutarna. Jag laddade min telefon, laddade mig med energi för att springa (läs lufsa) lite med mina löptest-trötta ben. Mina baksida lår är aldrig roliga efter löptester. Jag tar verkligen ut mig till max. Tänk den dagen då jag faktiskt kan springa ett löptest utan att det är på min maxnivå. Men iallafall, det blev ingen lufs, istället maxade jag en femma. Så kan det gå.

Så, en liten lista för att sammanfatta dagen:

  • Tänkte cykla idag men när jag såg att det skulle blåsa 18m/sekunden i byarna kände jag att det fick bli bil istället. Ställde bilen 10 minuter bort så fick lite extra vardagsmotion. Det är alltid bra för hjärtat! Och stegen i appen på min mobiltelefon, haha.
  • Förvånande bra träningspass! Tanten är i bra form. Även om det inte alltid känns så. 😛
  • Det konstigaste måste helt klart vara att jag fick en blånagel när jag satte en klämma på ett drän. Fattar inte ens hur det gick till. Eller jo, jag klämde mig såklart men hur. Det borde inte vara möjligt….
  • Tycker det är bra med funktionen med att fästa inlägg. Idag ligger ett reklaminlägg uppe för Hannas Pilates så man får scrolla ner lite för nästa aktuella inlägg.
  • Stretchade en kvart! Underbart ju!

6 svar på ”Rivstart på alla sätt och vis….

  1. Ja i den här blåsten vill man helst inte cykla så jag förstår att du tog bilen istället. Häftigt med en rivstart på veckan, skönt att börja på topp! 🙂

Kommentarer är stängda.