Som en trolsk sagoskog

Det känns som att jag fick en hammare i huvudet. Det är tur vi alldeles strax ska äta lunch. Förmiddagen har spenderats på kärleksstigen, vi tog en tur upp på galgberget och så knallade vi runt en sväng innanför murarna också. Det var smällhett så vi ska bada senare. Men idag blir det inte Tofta, alla är så nöjda med att ta närmsta stranden. Den närmsta stranden är 200 meter från stugan (jag skriver stuga, men det är egentligen en liten lägenhet) så det blir perfekt. Nu är maten klar så jag ska avsluta här.

8 svar på ”Som en trolsk sagoskog

  1. Men så härligt! Ni ser ju ut att ja det hur bra som helst.
    Jag har varit på Gotland en gång. Hade varit kul att åka dit en gång till. Det kräver ju en del planering då…

Kommentarer är stängda.