Söndag vecka 32

Vad mycket man hinner med när inte hela morgonen sovs bort. Jag och Rickard vaknade tidigt, åt frukost och jag skrev min söndagslista och la ut. Därefter gav vi oss ut och cyklade på landsvägarna här ikring. 2,7 mil fick vi ihop. Mysigt att göra något tillsammans.

Saga fick komma ut och luftas lite. Hon hoppade ner från soffan och hjälp vad fort det gick på mattan. Blev mindre fart på golvet där hennes klor inte fick fäste.

Förmiddagen spenderades på badet innan allt folket kom. Blev dryga timmen med trampa vatten, kull och andra vattenlekar.

4 svar på ”Söndag vecka 32

  1. Vilken härlig dag ni haft och massor hann ni ju med.
    Träna, bada och umgås med nära och kära.
    Ha en ny bra vecka.
    Carin

  2. Jag saknar AC just nu, men man kan inte få allt! Är det inte för varmt att cykla i värmen? Ett dopp är aldrig fel i hav eller poll!

Kommentarer är stängda.