


Igår var jag och Rickard ute med domarklubben och tittade på finalen mellan PSG och Arsenal. Till slut vann PSG på straffar. Tycker att domaren gjorde en riktigt bra insats så det var kul att se. Det var en trevlig kväll. Idag har jag tittat på ”The handmaids tale” och är nu inne på sista säsongen.
Känsla: Jag har haft extra ont i mina händer den här veckan och vänstra handen som var smärtfri har börjat göra ont igen. Är rädd att jag i slutändan ska behöva operera båda händerna. Blev besviken över att jag inte kunde jobba i vården i helgen som det var tänkt från början. Jaja, det lär väl inte vara för evigt även om det är jobbigt nu.
Väder: Jag har fått njuta av sommarväder. Hur härligt som helst!






Träning:
- Måndag: 30 minuter på crosstrainern.
- Tisdag: Vilodag.
- Onsdag: 6*400 meter på löpbandet.
- Torsdag: Vilodag
- Fredag: Intervaller på crosstrainern.
- Lördag: Min match som jag skulle haft blev inställd. Körde hel vilodag och det blev inte ens en promenad.
- Söndag: Dömde match: pojkar 17-19.
Konstiga: Jag som är en sådan sockerråtta äter inte lika mycket godis längre. Är nöjd med betydligt mindre mängder jämfört med tidigare.
Mina positiva från veckan:
- Jag hade semester i onsdags vilket var väldigt välbehövligt.
- Jag har räknat ner till semestern. Bara 6 arbetspass kvar.
- Trevlig kväll med domarna igår.
Bilder från veckan:






Veckans jag:




Planer för veckan som kommer:
- På tisdag är det dags att sjunga sommarsånger på Rickards jobb igen.
- Jag ska jobba fyra pass.
- Döma fotboll på nationaldagen.
Känner igen den där härliga känslan när man räknade ner arbetsdagarna innan semestern. Hoppas bara dina handleder blir bättre under din ledighet.
Så härligt att ni kan glädja de äldre med sommarsånger, tänk så uppskattat!
Även denna Söndagslista är nästan bara positiv, bortsett från händerna då.
Såg såklart också matchen igår, och håller helt med dig om domarinsatsen. Killen var väldigt säker om man säger så. Det måste vara riktigt kul att kolla matcher med domarekollegor. Många diskussioner ibland kan jag tänka mig. Kul!
Istället för att sikta in dig på operation av dina händer skulle jag testa kortisonsprutor, men det har jag ju sagt förut.
Vi har haft samma drömväder här. Så här får det gärna fortsätta:-)
Önskar dig en bra början på veckan:-)