Ikväll tänder även jag ett ljus för Ama som gick bort för några dagar sedan. En fin bloggare som delat med sig av sina resor och annat smått och gott under åren. Jag har inte läst hennes blogg dagligen utan mer till och från. Men jag vill ändå tända ett ljus och minnas henne för hon har varit en uppskattad bloggare och vän i bloggvärlden.
Min blogg startades i mars 2007 som en vardagsblogg med mycket fokus på mode. För några år sedan började jag fokusera på träning och hälsa ur olika perspektiv. Min stora passion är pilates och min dröm är att ha en egen pilatesstudio. Jag har också drömt om att plugga till sjuksköterska men har utbildat mig till specialistundersköterska inom palliativ vård/avancerad omvårdnad och specialistundersköterska i akutsjukvård och intensivvård.
Häng med mig här på bloggen genom högt och lågt! Just nu är det mycket fokus på ren omvärldsspaning. Vad händer i vår värld egentligen och vad vill våra politiker? Du kan även följa mig på instagram: @hannafialotta och på Facebook: Hannas Pilates VÄLKOMMEN TILL MIG!
Visa alla inlägg av Hannas krypin
8 svar på ”Tänder ett ljus”
haha jo jag vet att halloween var den 31 och det var allhelgon var nu denna helg, men för mig är båda helgerna halloween för det är många som fortfarande firar. För mig tänder man ljus endast under allhelgon men för andra är det fortfarande ” halloween” för att klä ut sig så det var därför jag skrev halloween 🙂
Laddar in …
Nej jag håller inte med! Det är två olika helger med två olika innebörder. Gillar inte att man blandar ihop det. 🙂
Laddar in …
En bloggare som lämnar ett stort tomrum efter sig. Vila i frid Ama <3
Laddar in …
Det är otroligt sorgligt.
Laddar in …
Ett vackert ljus!
Ett gott initiativ att tända ett ljus för Ama i bloggvärlden. Och vi är många som gjort det. En saknad vän-
Laddar in …
Tycker det var en fin tanke att minnas henne med att tända ljus.
Laddar in …
Tack för att du ville vara med och tända ett ljus. Vi är många som saknar henne. Önskar dig en fin ny vecka och tack för länken. Ha det gott =)
Laddar in …
Tack för ett fint initiativ.
Laddar in …
Kommentarer är stängda.
Upptäck mer från HANNAS KRYPIN
Prenumerera nu för att fortsätta läsa och få tillgång till hela arkivet.
haha jo jag vet att halloween var den 31 och det var allhelgon var nu denna helg, men för mig är båda helgerna halloween för det är många som fortfarande firar. För mig tänder man ljus endast under allhelgon men för andra är det fortfarande ” halloween” för att klä ut sig så det var därför jag skrev halloween 🙂
Nej jag håller inte med! Det är två olika helger med två olika innebörder. Gillar inte att man blandar ihop det. 🙂
En bloggare som lämnar ett stort tomrum efter sig. Vila i frid Ama <3
Det är otroligt sorgligt.
Ett vackert ljus!
Ett gott initiativ att tända ett ljus för Ama i bloggvärlden. Och vi är många som gjort det. En saknad vän-
Tycker det var en fin tanke att minnas henne med att tända ljus.
Tack för att du ville vara med och tända ett ljus. Vi är många som saknar henne. Önskar dig en fin ny vecka och tack för länken. Ha det gott =)
Tack för ett fint initiativ.