Valvaka och funderingar.

Vilken vacker kväll det är! Jag har pluggat idag och försökt börja med någon av patientfallen men det är svårt alltså, jag behöver nog komma ut på praktiken först. I eftermiddags sov jag ett par timmar. Sova på dagen är underskattat alltså!

Ska du se valvakan ikväll? Det ska jag. Tycker det är oerhört spännande och tankarna är många. Kommer politiken harva runt i samma fotspår eller kommer vi få till en förändring? Vem vinner? Kommer de som är uppriktigt oroliga för en eventuell blå vinst ha rätt? Vad kommer Sverigedemokraterna hitta på om de kommer i regeringsställning? Ja, frågorna är många och svaren är få.