En typisk torsdag

Stackars Alex blev lite påverkad av vaccinationen så han fick stanna hemma från dagis. Feber har han haft och ont i armen så det har blivit mycket soffmys.

En liten sväng på löpbandet blev det och usch vad segt det gick idag. Inte så konstigt. Dåligt med sömn och dålig matuppladdning. Det blir nya tag imorgon.

Mamma ville komma hit ocg det säger jag inte nej till. Så mysigt. Har ni gjort något skoj idag?

Ida 2 månader

  • Nu väger Ida 6175 gram och är 60 cm lång.

  • Hon lyfter så fint på huvudet, ger svarsleenden och ”pratar”.
  • Hon har storlek 56 i byxor och 62 i bodysar. 62 är fortfarande för stort.
  • Hon vill inte ha bröstet när hon är trött utan då vill hon ha napp och sin snuttekanin. Ibland går det bra att somna i famnen men för det mesta vill hon sova i sin säng.
  • Vägrar fortfarande flaska