Godmorgon

Vilken mysig  dag vi hade igår. Den kommer jag leva på länge. Det är så härligt att umgås med nära och kära. Idag ska jag till läkare med Alex. Han är närsynt så vi ska se om han behöver glasögon eller om det går att vänta ett tag till med det. Efter lunch kommer mamma hit och då ska vi roa oss med att sy om lite kläder. Lovar att visa före och efterbilder.

Vad har ni för onsdagsplaner?