Rosett

Snygga tröjor med rosett på axeln. Jag föll först för den blå men frågan är om den beige är mer jag.

Idag har varit en typisk hemmadag med lite hemmapill, matteräknande med Samuel, tvättande och mys. Pojkarna leker och stojar och Ida sover så nu sitter jag vid datorn en stund.

Klicka gärna in er i min webshop. Snygga namsnsmycken till bra priser.

Godmorgon

Dagens mamma och Ida.

Den här veckan fick ingen bra start men det är bara att bita i det sura äpplet och ta tag i saken. Nu kan dagen bara bli bättre. Det är strålande sol ute. Så härligt.

Helgen slutade så bra. Vi hämtade hem mat från McDonalds (nej, det var inte gott den här gången heller. Testade ChickenMCnuggets men nä, har tröttnat). Sen mumsade jag och Rickard på Vienetta och tittade på Wallander – Läckan. Mysigt.

Vad ska ni göra idag?