Nedstämd

Idag när jag var hos barnmorskan fick jag fylla i ett papper där man skulle kryssa i hur man mår. Jag kryssade positivit på allt så resultatet blev 0 poäng. Vilket är hur bra som helst. Men ikväll, om jag skulle svara på samma frågor skulle resultatet inte bli detsamma. Vad vissen och nedstämd jag känner mig. Egentligen vet jag varför men det är inga saker jag vill skriva här. Tar det istället med min älskade mamma när hon kommer hem från promenaden. Hon skulle ringa mig då. Men känner ändå att jag vill skriva av mig lite. Vissa saker känns bara för mycket just nu. Men det löser sig, måste tänka positivt…

Bloggtips

Tänkte bara att jag tipsar om några av mina favoritbloggar.

Elin – Nybliven mamma till Gustav. Hon skriver om livet som mamma, inredning och om sina hundrar.

Snigelpicka – En humorblogg som jag alltid blir glad av klicka in mig hos.

Anna – En mode- och inspirationsblogg.

Karin – Hon bor i Shanghai och i bloggen får man följa med på bland annat resor, shopping och massor med inspirerande bilder.

Godmorgon

Gammal bild från 2009

Tisdag igen och dagens planer är återkontroll på MVC och så ska jag träffa en vän som fick en son i november. Vi har känt varandra i flera år så det är ska bli roligt att återuppta kontakten. Jag mår toppen idag, hoppas bara att jag slipper bli förkyld. Samuel är jättetät i näsan och har lite ont i halsen. Men ingen feber iallafall och det är tur det.