Att äta gott

Nu under sommaren känner jag att jag inte har någon lust att vara nyttig och tänka på figuren. Om valet står mellan att vara snygg på stranden eller kunna äta det jag är sugen på så blir det det andra alternativet. Just under sommaren finns det så mycket gott: det är grillat och det är glass i stora lass. Nä vikten och att bli av med volangerna runt midjan får bli efter sommaren. 
Men därmed inte sagt att träningen ska bli lidande, formen måste hållas ändå men det är svårt när det är så varmt. Alternativen är att träna tidigt på morgonen och då innan frukost eller sent på kvällen. Träningen idag blev att Rickard sprang sju kilometer och jag cyklade bredvid med Ida i vagnen. En lagom tur på 31 minuter.