Smultronstället

Idag har vi varit på Smultronstället och ätit god glass och även gått upp på Ramunderberget. Ida var så duktig och gick alla trappor upp. Mindre kul dock att vi fick böter för felparkering men det är bara att bita i det sura äpplet och betala.