ALV

Igår tog vi ett impulsivt beslut att åka ner till Astrid Lindgrens värld. Det var strålande sol och verkligen perfekt väder. Vi tittade på Pippiteater, och gick runt i de olika husen. Barnen ville hälsa på skådespelarna men när de kom fram blev de alldeles blyga och vågade inte. 
Karlsson på taket. Om det är någon figur jag absolut inte gillar så är det just han. Tycker han är så dum.

Nils Karlsson Pyssling
Gamla Vimmerby i miniformat.
Pippiteatern var verkligen rolig. Vi skrattade högt flera gånger. 
Tre allvarliga barn på Pippis häst. Barnen hade verkligen en bra dag och var så nöjda när vi åkte hem några timmar senare.